“It's got just about everything you could wish for in a bridge camera at this price bar an articulated screen, so comes highly recommended.”. Download Ecodesigninformatie – ExterneStroomvoorziening, Kennisgeving van "LUMIX CLUB" voor digitale camera's van Panasonic. Fotograaf en LUMIX ambassadeur Jacob James ging met de FZ82 op pad en ontdekte het kleurrijke en bruisende leven in de straten van Tel Aviv. Hij past perfect in je hand door de ergonomische greep en dankzij de viewfinder heb je de omgeving altijd scherp in beeld, zelfs in het donker of bij fel zonlicht. De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 100 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DC-FZ82 zwart op Kieskeurig.nl. De Panasonic FZ82 behoudt het grote zoombereik van de voorgangers (20-1200mm), maar met een nieuwe 18 megapixel sensor, een beter 3 inch touch screen, en een elektronische zoeker met meer detail en helderheid. Met je camera ontdek je de enorme diversiteit van dit Waddeneiland. Sluit het venster en probeer het opnieuw. Een cookie is een klein bestandje, bestaande uit letters en cijfers, dat we op uw computer plaatsen, mits we daarvoor uw toestemming hebben. Met 4K-video, een flinke groothoek en 60x optische zoom biedt de FZ82 bijna alles wat je zou kunnen wensen van een superzoom camera. It has an 18.1MP High Sensitivity CMOS sensor, WiFi capability and built-in POWER O.I.S. Panasonic DC-FZ82 | Superzoom met Superbereik, Top 10 action camera's van dit moment | Beste Koop, Beste Onderwater & Outdoor Camera's van dit moment, Beste Koop Consumentenbond: Compactcamera's, Beste uit de Test Consumentenbond: compactcamera's. “The Panasonic Lumix DC-FZ82 is a compelling budget superzoom bridge camera, especially if you mostly take photographs outdoors or you're experienced enough to work around the limitations of combining such a small sensor with such a large zoom lens.”, Een zeer uitgebreid review met veel foto's en video's vind je op reviewsite Imaging-resource. Voor foto's van dichtbij of ver weg, de FZ82 legt alles haarfijn vast. Door verder te gaan op onze website, stemt u in met het gebruik van deze cookies. En hoge ISO-waarden geven wat ruis (1600 ISO en hoger). Post Focus geeft je de mogelijkheid de foto te bekijken en te bepalen welk deel je haarscherp wilt hebben, zelfs nadat je de foto al hebt genomen. Waarschuwing: daarna wil je hem hebben... Ben je benieuwd naar de beste superzoomcamera's van dit moment? Het oordeel van de TIPA: “The FZ80/FZ82 offers an incredible 60x 20-1200mm integral optical zoom lens. Reageer op deze vraag Misbruik melden; Ik heb mijn toestel naar de fabrieksinstellingen moeten zetten, maar krijg nu met geen mogelijkheid meer de tijd/datum en taal veranderd. image stabilization. Niet alleen bij mij, maar bij duizenden klanten zoals jij en ik. Daarnaast kun je instellingen veranderen via het touchscreen. Dan heb ik iets nieuws voor je: vers van de pers staan de 30 allernieuwste camera’s voor je op een rij. Dankzij de lichtsterke lens en de uitstekende beeldstabilisatie maak je ook bij schemer nog scherpe opnames. En schiet 10 beelden per seconde met volledige resolutie. Alle prachtige features en reviews van experts doe ik uit de doeken. Met de Lumix FZ82 kun je natuurlijk lekker op de automatische stand fotograferen: point-and-shoot. Reviewer James Abbot van reviewsite Techradar noemt de Panasonic FZ82 een “attractive all-in-one camera combining versatility, ease of use and advanced functionality to help take photographers far beyond the capabilities of their smartphone or compact camera”. Tv-formaat: Tips om het juiste schermformaat te kiezen? Comparison of Panasonic Lumix DC-FZ82 (18.1MP) and Sony Cyber-shot DSC-HX400 (20.4MP) on sensor size (7.7mm diagonals), pixel pitch, pixel density and more. Mijn favoriete fotozaak! Wij gebruiken eigen cookies en cookies van derden om onze service te kunnen optimaliseren door het surfgedrag van bezoekers aan onze website te analyseren. The Panasonic Lumix FZ80 brings 4K video and 4K Photo capabilities to the budget superzoom segment, combining the high-resolution video modes with its 20-1200mm equivalent (60X) zoom and 18.1MP 1/2.3"-type BSI-CMOS sensor. Het enorme zoombereik, de schietsnelheid, de 4K-video- en foto-mogelijkheden zijn de pronkveren van deze camera. Dit zijn populaire modellen met een vergelijkbare prijs en specificaties. Zodra de zon ondergaat in Tel Aviv leeft de stad op en verandert het in een bruisende uitgaansstad. Bijvoorbeeld 4K-burst die heel handig is bij actiefotografie. Benieuwd? Profiteer van kortingen die oplopen tot 700 euro tijdens de Panasonic Bundel Promotie. Lumix DC-FZ82 Gesteld op 15-9-2018 om 11:58. Wat zijn de killer-camera's van dit moment? Zo wordt je onderwerp supergoed in beeld gebracht door het scherpe 3 inch touchscreen. Add Comment. The LUMIX DC Vario lens is constructed with 6 aspherical lenses, 9 aspherical surfaces and 3 ED lenses with close-up capability of 1cm wide setting. Zeer geavanceerde superzoomcamera met een supergroot en uniek bereik: 20-1200mm. Abbot roemt de 4K-Photo-mogelijkheden van de FZ82, die in de praktijk zeer bruikbaar zijn. “If you're looking for a superzoom camera that offers impressive bang for the buck, the Panasonic FZ80 is certainly worth consideration.”. De FZ82 legt alle dynamiek van Tel Aviv haarscherp vast zowel overdag als 's nachts en zowel dichtbij als ver weg. Accepteer de Cookie Policy om een product aan de winkelmand toe te voegen. ISO 1600 exhibits quite visible noise and loss of fine detail, and the fastest settings of ISO 3200 and 6400 are even noisier but still usable for small prints and web use. I’ve taken four crops from this image produced by the FZ80 / FZ82 at its 20mm maximum wide-angle setting – marked in red above. “These modes are a great feature, and they can be used to capture a range of fast-moving and unpredictable subjects.” De FZ82 krijgt 4 van de 5 sterren. De 4K Video functie heeft tot 4x de resolutie van Full HD waardoor je moeiteloos alle details haarscherp vastlegt. Klik om de functies, specificaties, ondersteuning en winkels te bekijken! De meeste superzooms blijven steken op 24mm, de FZ82 strekt het beeldveld uit tot 20mm. De FZ82 legt de mooiste momenten vast van veraf en dichtbij. De camera ligt lekker en stevig in de hand, heeft een aanraakscherm en er is genoeg ruimte voor je duim op de achterkant. Leg altijd het perfecte moment vast met de LUMIX FZ82 zelfs met snelle en spannende actie scènes. Voor foto's van dichtbij of ver weg, de FZ82 legt alles haarfijn vast. Panasonic Lumix FZ82 quality at 20mm equivalent . It produces noise-free images at ISO 80 to 400, with limited noise starting to appear at ISO 800. Panasonic Lumix DC-FZ82 Zwart Gekocht als vervanging voor mijn Canon SX230HS compactcamera. Reageer op deze vraag Misbruik melden; Ik heb mijn toestel naar de fabrieksinstellingen moeten zetten, maar krijg nu met geen mogelijkheid meer de tijd/datum en taal veranderd. Sorry, dit product is momenteel niet beschikbaar bij één van onze online partners. BUY NOW £289. Ik kan je verzekeren: het scheelt echt een slok op een borrel. Hieronder uitgebreide klantreviews. Ik heb alle TIPA-Awards 2017 voor je op een rij gezet. Vergeleken daarbij is de topsuperzoom Sony RX10 III met 1100 gram een baksteen van jewelste. It delivers 4K and HD Video, with output and framing rates that will meet every creative need, and JPEG and Raw still recording. Scherpe prijzen, zeer ruim assortiment en 33.564 klanten op Kieskeurig.nl geven gemiddeld een 9,1. Compare Panasonic Lumix DC-FZ82 (18.1MP) vs. Panasonic Lumix DMC-FZ1000 (20.1MP) on sensor size (7.7mm vs. 15.86mm diagonal), pixel pitch, pixel density and other specs. Beste Camera's & Objectieven | EISA-awards 2019-2020, TIPA-awards 2018: de beste camera's en objectieven van 2018, Beste telescopen voor vogel- en wildspotting, Foto's en UHD/4K-video's maken met een grote beeldhoek, Altijd scherpe opnames dankzij de beeldstabilisatie, Beste fotowinkel volgens de Consumentenbond, Medewerkers hebben een ongekende passie voor fotografie. Voor een superzoom is hij superlicht: 616 gram. Lekker, leuk, leerzaam! Ben jij ook zo hongerig naar nieuwe camera’s? Lumix DC-LX Deze camera's zijn geavanceerd en compact. Bovendien kan je met de nieuwe Focus Stacking-functie gemakkelijk verscheidene scherpstelpunten in dezelfde foto selecteren. Bekroond met een prestigieuze TIPA-Award 2017: beste superzoom. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Panasonic Lumix DC-FZ80 (Lumix DC-FZ82) Overview. Panasonic heeft een geweldige kortingsactie. Ook schiet de camera sneller dan z’n voorgangers en is ook de autofocus verbeterd. Nu zul je denken: 24 of 20, wat maakt het uit? SNP organiseert 3-daagse fotoweekenden op Schiermonnikoog. The Lumix FZ80 / FZ82 is a budget superzoom bridge compact with a 60x optical zoom that culminates in a dizzying 1200mm setting. The Panasonic Lumix DC-FZ82 provides access to the same creative exposure P,A,S,M modes that are selectable when shooting stills. Je koopt hem bij een winkel waar ze verstand hebben van camera’s.